Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Γάζα: μια ιστορία γραμμένη με κινούμενα σχέδια

Αξίζει τον κόπο να δείτε το φιλμάκι κινούμενων σχεδίων με την ονομασία «Κλειστή Ζώνη» που τελευταία άρχισε να διακινείται στο internet.
Δείχνει τις απεγνωσμένες προσπάθειες που κάνει ένα παιδί να παίξει με ένα πουλί που ελεύθερα πετά στους ουρανούς! Ένα χέρι με βία του κλείνει το δρόμο ενώ ταυτόχρονα τον βομβαρδίζει από παντού.
Είναι διάρκειας μόνο ενάμιση λεπτού και καταφέρνει να δείξει με γλαφυρότητα και ρεαλισμό την πραγματικότητα στη Λωρίδα της Γάζας!
Το φιλμ φέρει τη σφραγίδα του βραβευμένου Ισραηλινού σκηνοθέτη Γιόνι Γκούντμαν και όπως ήταν φυσικό προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις στο Ισραήλ.
Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη σκοπός του φιλμ είναι να αλλάξουν οι παγιωμένες πεποιθήσεις περί καλού και κακού που κυριαρχούν στην πατρίδα του.
Όπως δήλωσε και ο ίδιος στην Jerusalem Post «Οι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούν ότι οι Παλαιστίνιοι είναι πραγματικοί άνθρωποι. Προτιμούν να τους θεωρούν κάτι κακό. Ότι όλοι είναι όπως τα μέλη της Χαμάς. Είναι εύκολο να λες “ας τους τιμωρήσουμε, ας τους σκοτώσουμε όλους” και πιο δύσκολο να τους αντιμετωπίσεις σαν καθημερινούς ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν ειρηνικά». Ας έχουμε υπόψιν ότι ο Γκούντμαν ξεκίνησε την δημιουργία του φιλμ πριν την ισραηλινή επέμβαση στη Λωρίδα της Γάζας στην οποία 1.300 Παλαιστίνιοι, μεταξύ αυτών και πολλά παιδιά, έχασαν τότε τη ζωή τους.


23 σχόλια:

goofyMAGOUFH είπε...

Γάζα: μια χώρα βαμμένη με αίμα...
Τι να πω εγώ την ώρα που βρίσκομαι
καθισμένη στον αναπαυτικό μου καναπέ;
Μόνο να θλίβομαι μπορώ και αυτό μόνο κατά διαστήματα, διότι ξεχνιέμαι συχνά.
Αναρωτιέμαι όμως:
ποιος είχε το θράσος να μας βαφτίσει ανθρώπους;

Άθεος είπε...

Γράφεις τόσο ποιητικά, ακόμα και για συμφορές!
Μαζί σου κι εγώ ρωτώ ποιος είχε το θράσος να μας βαφτίσει ανθρώπους… προσθέτοντας ακόμα ένα ερώτημα: μήπως θα έπρεπε να αναθεωρήσει…

goofyMAGOUFH είπε...

Λαμβάνοντας υπόψη το θαυμαστικό
στο τέλος της πρότασής σου,
εκλαμβάνω το σχόλιο
περί ποιητικής γραφής
ως φιλοφρόνηση
και καταθέτω τις ευχαριστίες μου.
Έχω την πεποίθηση
πως ο ποιητικός λόγος
εντυπώνεται δυνατά στο νου
άρα
και η επίδρασή του με τη σειρά της είναι δυνατή, ίσως και πολλή δυνατή!

Άθεος είπε...

Έχεις δίκιο. Εμείς με τον πεζό λόγο... ερχόμαστε δεύτεροι.
Ποιητικά γράφεις λίγα και εννοείς πολλά! Όπως το πιο πάνω video για τη Γάζα!

φωτο vango είπε...

...ο γιαχβισμός σ' όλο του το σθένος, σ' όλο του το μεγαλείο. Τί έχουν να δούν οι επερχόμενες γενιές ; Τί έχουν να ζήσουν ; Όποιος δέν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου. Αυτό είναι το δόγμα...

Άθεος είπε...

Τι έχουν να δουν οι επερχόμενες γενιές;
…τον Αρμαγεδδώνα!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Παραδέχωμαι όσους Ισραηλινούς έχουν το θάρρος και κριτικάρουν τα εγκλήματα της χώρας τους

Άθεος είπε...

Έτσι ακριβώς να παραδέχεσαι και τους Έλληνες χριστιανούς που παραδέχονται ότι εξαπατήθηκαν αποστατώντας από τα πατρώα ιερά!
Αλήθεια, έχεις γνωρίσει πολλούς τέτοιους;
Χαίρομαι όμως που αναγνωρίζεις την αντίσταση που κάνουν ορισμένοι με κίνδυνο της ίδιας τους της ζωής!

Λινα είπε...

Χωρίς καμία προσμονή, χωρίς καμία ελπίδα..γιατί να έχουν άλλωστε και σε τι να περιμένουν;
Έρμαια είναι των διαθέσεων όλων εκείνων των μεγάλων που αποφάσισαν να καθορίσουν την μοίρα τους..

Γάιδαροι που μαλλώνουν σε ένα αχυρώνα κατεδαφιστέο, με σαθρά στυλώματα..


*Καλημέρα καλέ μου Άθεε, χαθήκαμε..Ελπίζω να σε βρίσκω καλά :)

Άθεος είπε...

Καλώς την, σαν τα χιόνια γαλανομάτα!
Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα στη Γάζα.
Αυτοί δυστυχούν κι εμείς οι πολιτισμένοι λέμε πως είμαστε μια χαρά!
Τι υποκρισία να λεγόμαστε πολισμένοι…

LaZia είπε...

κοίτα σύμπτωση!! ωραίο φιλμάλι ;-)

Άθεος είπε...

Che accidente, ZiaPupa, vedo che non hai tutti i torti!

LaZia είπε...

ehi... ma... non solo ateo, ma anche italofono :-)))))

comunque: ti chiedevi se ci fosse qualcuno più ateo di te, beh, eccomi!!! ;-)))

Άθεος είπε...

Bravissima ZiaPupa!!!!!

LaZia είπε...

χάρηκα!!

Άθεος είπε...

Να σε δω και από το άλλο blog!

LaZia είπε...

αμέ! εγγράφηκα παντού :-) θα σε παρακολουθήσω στενά, μπας και μου πάθεις καμιά μυστική κρίση και γίνεσαι θρήσκιος!! να σε ελέγξω!

;-)

Blogger fan είπε...

καλη χρονια με υγεια και αγαπη γι σενα και την οικογενεια σου.

Άθεος είπε...

Ευχαριστώ Αναστασία.
Το ίδιο εύχομαι και για σένα και για όλο τον κόσμο!

Ανώνυμος είπε...

AN OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΚΑΙ
ΒΟΒΜΑΡΔΙΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΝ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ,(Ο ΘΕΟΣ)ΣΕ ΤΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ;
ΚΙ ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ,ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ,ΡΩΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ
ΚΡΙΣΗΣ,ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ;
ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΘΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ,
ΙΔΑΝΙΚΑ,ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΚΟΝΗ ΤΑ
ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ-ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ!!!

Άθεος είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές σου φίλε μου.
Ανταποδίδω με την ίδια θέρμη.
Όμως όταν μου γράφεις «ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ
ΚΡΙΣΗΣ,ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ;» δεν πρέπει να ρωτήσω σε τι ερώτηση;
Για το χρόνο μου έγραψες, όχι την ερώτηση και γι αυτό δεν μπορώ να σου απαντήσω.
Παρά ταύτα περιμένω την διατύπωση της ερώτησης.

Λινα είπε...

Ότι καλύτερο εύχομαι να σου φέρει η νέα χρονιά..
Με υγεία πάνω από όλα και χαμόγελα ζεστά από καρδιάς..

Χρόνια πολλά και καλά Άθεε μου :) :)

Άθεος είπε...

Ευχαριστώ Λίνα μου. Ό,τι επιθυμείς κι εσύ και κυρίως Ειρήνη σε όλο τον κόσμο!

Πίνακας Ανακοινώσεων

Για φιλοσοφικά θέματα που άπτονται των θρησκειών ή άλλων δεισιδαιμονιών αλλοτριώνοντας τον άνθρωπο διαβάστε
«Η Αθεΐα είναι Αρετή»


Οι Επικούρειοι φίλοι ας μην αμελούν μια επίσκεψη στο blog που έγινε προς τιμή του μεγάλου μας φιλόσοφου.

Ας φιλοσοφήσουμε για τη φιλία

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ: Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ: Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Επιστημονική Φαντασία

Ιστορία Φιλοσοφίας

Ιστορία Φιλοσοφίας
Οι Φιλοσοφικές Σχολές της Αρχα'ιας Ελλάδας σελ. 320 Εκδόσεις Ενάλιος

Θρησκειολογία

Θρησκειολογία
ΧΑΛΚΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ σελ. 608 Εκδόσεις Ενάλιος

Η ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ (μυθιστόρημα 348 σελίδες)