Σάββατο 3 Απριλίου 2021

Αυτό δεν είναι συνωμοσιολογία, αλλά πολιτική αχρειότητα

Αναμένοντας να ανοίξει η πλατφόρμα για το ραντεβού εμβολιασμού (Μάρτης του 2021) διαπίστωσα το εξής παράδοξο! Ενώ βρισκόταν σε ισχύ η ηλικιακή ομάδα άνω των 70, άνοιξε και η πλατφόρμα για την ομάδα με ηλικίες 60-65, παρακάμπτοντας την ομάδα 65-69 στην οποία βρισκόμουν και εγώ (ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο, αλλά χαλάλι σας!). Κανένας δεν μπορούσε να εξηγήσει την ντρίπλα αυτή.

Χθες λοιπόν 2/4/2021 που άνοιξε η πλατφόρμα για την ηλικιακή ομάδα των 65-69 έσπευσα, έστω και αργά το βράδυ, να κλείσω ραντεβού για το εμβόλιο. Για μένα… ούτε να το σκέφτεστε, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι δυνατός, όμως έχω κοντά μου δυο άτομα που χρήζουν μεγάλης προσοχής και θέλω να τα προστατεύσω και όχι μόνο. Όσοι έρχονται σε επαφή με μένα, φίλοι, ξένοι και συγγενείς θεωρούνται αξιοσέβαστοι! Το πιο προσιτό σημείο λοιπόν σε τόπο και χρόνο για μένα ήταν ο Αγ. Ιερόθεος στο Περιστέρι με πρώτη δόση στις 7/4/2021 και δεύτερη στις 24/6/2021. Όμως, πουθενά δεν βρήκα την εταιρία του εμβολίου, μέχρι που απαιτήθηκε να κάνω αποδοχή. Την έκανα μιας και δεν είμαι από εκείνους που φοβούνται τον εμβολιασμό. Ηλεκτρονικός εγώ είπα, μέσα στα ηλεκτρονικά chips γεννήθηκα, άλλωστε έχω εμπιστοσύνη στην επιστήμη. Τότε μόνο είδα αναρτημένες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις. Τρόπος του λέγειν συχνές, αφού τι εμβόλιο απεδέχθην και πάλι δεν κατάφερα να μάθω. Για την κυβέρνηση αυτό το ερώτημα ήταν άνευ σημασίας! Αυτή η ερώτηση, κατά τους ιθύνοντες δεν φαινόταν να ήταν συχνή! Έψαξα στο διαδίκτυο να βρω κάποια άκρη και την βρήκα: Ανάμεσα στην πρώτη και την δεύτερη δόση, αν το χρονικό διάστημα είναι 3 βδομάδες πρόκειται για την Pfizer. Αν είναι τέσσερις βδομάδες πρόκειται για την Moderna και αν είναι δυόμιση μήνες πρόκειται για την Astra Zeneca!

κάνε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Τώρα ήξερα, όμως το έμαθα πλαγίως και θίχτηκα, όχι επειδή το φοβάμαι, αλλά για το γαμώτο. Ξαναμπήκα για να δω από περιέργεια τα άλλα εμβολιαστικά κέντρα που βρίσκονται κοντά στο σπίτι μου τι χρόνους δίνουν, ώστε να αντιληφθώ τι παίζει.

Δυστυχώς και το Αττικόν και το Λοιμωδών στο Χαϊδάρι, αλλά και το κεντρικό του Περιστερίου δεν είχαν κανένα ραντεβού για τον Απρίλη. Επειδή ήταν αργά, έπεσα να κοιμηθώ, αποδεχόμενος αυτό που μου έτυχε. Astra Zeneca θα κάνω είπα και κοιμήθηκα. Θα το κάνω, όμως θα τ’ ακούσουν στο κέντρο με την κομπίνα που μας παίζουν! Στην κυριολεξία κοιμήθηκα! Μέχρι την άλλη μέρα που συνάντησα έναν γείτονα, περίπου στην ηλικία μου, οπότε τον ρώτησα. «Χθες πήγα στο φαρμακείο και μου έκλεισε για το Αττικόν με εμβόλιο της Pfizer» μου είπε, και με προβλημάτισε. Πολλά πέρασαν από το μυαλό μου αλλά συγκρατήθηκα. Πήγα στο ίδιο φαρμακείο και ζήτησα να ακυρώσει αυτό που έκλεισα εγώ και να μου κλείσει το ίδιο στο Αττικόν. Κάτι παραπάνω ίσως ξέρουν οι φαρμακοποιοί είπα. «Δυστυχώς» μου λέει, «όλες οι πλατφόρμες που διαθέτουν Pfizer έχουν κλείσει»! «Μα, δεν πρόλαβαν να ανοίξουν και κλείσανε»; «Θέλεις να σου κλείσω με Astra Zeneca»; «Όχι, δεν θέλω» είπα, «ευχαριστώ»! «Πέρνα την Δευτέρα μήπως και ανοίξουν» μου λέει ευγενέστατα η φαρμακοποιός!

Τώρα εξηγούνται όλα, είπα από μέσα μου και πήγα να ψωνίσω στη λαϊκή. Με έπιασε πάλι ο εγωισμός! Τώρα συνέδεσα όλα τα πάζλ στο μυαλό μου: Φως φανάρι ότι αυτή η ηλικιακή ομάδα πρέπει να εκλέχθηκε από την κυβέρνηση να δοκιμάσει το αντίστοιχο εμβόλιο. Κάποιες χώρες ίσως να έκαναν εκλογή σε άλλη ομάδα, έτσι ώστε η Astra Zeneca να έχει μια σφαιρική άποψη και έγκυρα και πρακτικά αποτελέσματα για το εμβόλιό της! Όχι αναγκαστικά ότι είναι επικίνδυνο! Όπως έψαξα ξανά στο διαδίκτυο η εταιρία έκανε λόγο για 22 περιπτώσεις θρόμβωσης του εγκέφαλο και οκτώ περιστατικά άλλων θρομβώσεων επί συνόλου 18,1 εκατ. δόσεων που έχουν χορηγηθεί ως σήμερα! Πραγματικά μηδενικές οι πιθανότητες, η ασπιρίνη και το ντεπόν πρέπει να έχουν πολύ βαρύτερες παρενέργειες και όμως κυκλοφορούν ευρέως!

Δεν τα έχω με τους επιστήμονες που κάνουν καλά τη δουλειά τους, αλλά με τους πολιτικούς που ερήμην του λαού παίζουν διάφορα παιχνίδια.

Τώρα αντέδρασα μέσα μου. Φυσικά και κάνω υποθέσεις, εύλογες είναι και δεν είμαι απόλυτος σε όσα λέω, όμως σας αφήνω τα στοιχεία στην κρίση σας.

Αα… και το φινάλε!

Αργότερα, πήγα σε ένα άλλο φαρμακείο και ζήτησα να μάθω αν όλες οι πλατφόρμες αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι κλεισμένες και αν ξέρουν κάτι παραπάνω. «Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει, μόνο τα εμβολιαστικά κέντρα που χορηγούν το Pfizer έχουν κλείσει» μου λέει «…μάλλον για να προωθηθεί το Astra Zeneca»! Της ζήτησα να αναζητήσει όλα τα κέντρα μήπως και βρει κάποιο, έστω και απομακρυσμένο και ω του θαύματος μου λέει «υπάρχει κάποιο, στο «Σωτηρία που όμως δεν μπορώ να κλείσω ραντεβού σε σένα». «Ακύρωσε το προηγούμενο στον Άγ. Ιερόθεο» της λέω και πάλι… ω του θαύματος, τα κατάφερε! Έτσι λοιπόν θα πάω αντί στις αρχές του Απρίλη, στα τέλη, όμως μέχρι τα μέσα του Μάη θα έχει τελειώσει η διαδικασία και όχι στο τέλος του Ιούνη!



Όλα αυτά που σας έγραψα, δεν λέγονται συνωμοσιολογικός πανικός, αλλά πολιτική αποκάλυψη! Ούτε τσιπάκια, ούτε 666, ούτε άρνηση της πραγματικότητας. Όταν έχεις στοιχεία σκέφτεσαι, αναλύεις και αποφασίζεις. Κυρίως όμως αποδίδεις τα του Καίσαρος τω Καίσαρι!

Γκέ γκε…


Στις 21 Απριλίου διαβάστε στο blog "Η ΑΘΕΪΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ" κάτι παρεμφερές: Τα φανταστικά σενάρια της «μέλλουσας ζωής» κυριαρχούν ακόμα στα μυαλά των αφελών

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πίνακας Ανακοινώσεων

Για φιλοσοφικά θέματα που άπτονται των θρησκειών ή άλλων δεισιδαιμονιών αλλοτριώνοντας τον άνθρωπο διαβάστε
«Η Αθεΐα είναι Αρετή»


Οι Επικούρειοι φίλοι ας μην αμελούν μια επίσκεψη στο blog που έγινε προς τιμή του μεγάλου μας φιλόσοφου.

Ας φιλοσοφήσουμε για τη φιλία

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ: Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ: Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Επιστημονική Φαντασία

Ιστορία Φιλοσοφίας

Ιστορία Φιλοσοφίας
Οι Φιλοσοφικές Σχολές της Αρχα'ιας Ελλάδας σελ. 320 Εκδόσεις Ενάλιος

Θρησκειολογία

Θρησκειολογία
ΧΑΛΚΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ σελ. 608 Εκδόσεις Ενάλιος

Η ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ (μυθιστόρημα 348 σελίδες)