Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Wind πρώτη στο κλέψιμο στην καρτοκινητή τηλεφωνία


Όχι πως οι άλλες εταιρείες δεν κλέβουν αλλά αυτή το παράκανε. Να πως έχουν τα πράγματα.
Εδώ και χρόνια που χρησιμοποιούσα καρτοκινητό άδειαζε γρήγορα το όριο του χρόνου που μου παρείχε η προσφορά. Η κλεψιά βέβαια δεν γινόταν μόνο στο χρόνο αλλά και στο υπόλοιπο της κάρτας ανανέωσης. Κάποτε μπορούσα να ανανεώνω το χρόνο μου και με 6 ευρώ. Μετά το κάνανε 10 και τώρα τελευταία 12 ευρώ. Όμως εκλέγοντας ένα πρόγραμμα με 8.5 ευρώ και χρόνο ομιλίας 1500 λεπτά, τα υπόλοιπα χρήματα με την παρέλευση του μήνα, που τελευταία και αυτόν τον μείωσαν σε 25 μέρες, ποτέ δεν μένει έστω ένα ευρώ για δείγμα. Σε δυο μέρες σου το εξαφανίζουν λέγοντας ότι χρησιμοποίησες internet κι ας έχεις το τηλέφωνο κλειστό. Για να αποφύγω αυτή την κλεψιά μπήκα σε ένα πρόγραμμα τον Ιούλιο με 13.5 ευρώ και χρόνο ομιλίας 600 λεπτά με internet 3.5 Gb και 100 sms. Πέρα από τα προβλήματα για 3 μέρες που δεν κατάφεραν να με συνδέσουν ανακάλυψαν ότι η sim που μου έδωσαν ήταν χαλασμένη, έτσι μου την αντικατέστησαν και επιτέλους χρησιμοποίησα την τέταρτη μέρα το κινητό μου. Ο πρώτος λογαριασμός όμως δεν ήταν 13.5 όπως έλεγε το συμβόλαιο, αλλά… 25.56 ευρώ! Στο κατάστημα που πήγα να πληρώσω με ανάγκασε να τα δώσω και θα μου έκαναν πίστωση στον επόμενο λογαριασμό μέχρι να διαπιστώσουν και στο λογιστήριο της Wind το λάθος που κάνανε. Ο επόμενος λογαριασμός όμως έλεγε 24.69! Τότε άρχισε η επικοινωνία και οι υπάλληλοι της wind με ευγένεια με καθησύχαζαν ότι έγινε λάθος επειδή λέει «ζήτησα» μια επιλογή για 15 Gb επιπλέον!!! Αφού και πάλι τους είπα ότι δεν έχω κάνει ποτέ τέτοια επιλογή, αφού ούτε τα 3.5 χρησιμοποιώ μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να το αλλάξουν παρά μόνο εγώ! Μπήκα στη σελίδα τους και το έκανα, φυσικά Όλα αυτά απαιτούσαν χρόνο και ο χρόνος δούλευε υπέρ τους! Έτσι μου ξαναχρέωσαν το επιπλέον internet κι ας δεν έκανα ούτε αυτό που διακαιόμουν. Εγώ έστελνα μηνύματα και αυτοί με διαβεβαίωναν ότι θα λυθεί το θέμα. Τον επόμενο μήνα ο λογαριασμός ήρθε… 38.69! Εγώ περίμενα απάντηση, αφού έστειλα άλλα δυο μηνύματα, όμως κανένας από τους περίφημους manager της εταιρείας δεν φιλοτιμήθηκε να μου απαντήσει. Σήμερα 8 Οκτώβρη μου έκαναν και φραγή για ληξιπρόθεσμο λογαριασμό!
Εδώ υπάρχει και ακόμα μια χαριτωμένη έκπληξη. Πήρα από το σταθερό μου (nova) στην Wind για να βρω άκρη για την υπερχρέωση και κλείνοντας μου ήρθε μήνυμα από την nova ότι είμαι υπερχρεωμένος με 10 ευρώ για την κλήση του πενταψήφιου! Τελικά δεν βρίσκεις άκρη με όλους αυτούς. Ούτε υποβάλεις μήνυση για 10, 20 ή 30 ευρώ, όμως από πολλά άτομα τα 30 ευρώ ανεβάζουν τα κέρδη τους εκθετικά!
Τα 3 μηνύματα που τους έστειλα τα δημοσιεύω πιο κάτω.
1ο μήνυμα
Για μεγέθυνση κάνε κλικ στην εικόνα
2ο μήνυμα
Για μεγέθυνση κάνε κλικ στην εικόνα
3ο μήνυμα
Για μεγέθυνση κάνε κλικ στην εικόνα

Φυσικά και δεν μπορεί κανείς να φύγει και να πάει σε άλλη εταιρία, αφού θα μου δεσμεύσουν το νούμερο. Εκεί το συμβόλαιο έχει ισχύ. Η συμφωνία μας όμως για 13.5 το μήνα δεν ήταν συμφωνία κυρίων. Εκεί ακριβώς βρίσκεται η κλεψιά!
Φυσικά με την παρέλευση του χρόνου του συμβολαίου (εκβιασμού) θα τους χαιρετήσω και θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια για έναν άλλο κλέφτη, ελπίζοντας να είναι μικρότερος από την Wind.
Κάνοντας ένα γκουγκλάρισμα για το θέμα βρήκα και άλλα θύματα κλοπής. Τελικά δεν είμαι μοναδικός! Έτσι μας κλέβει το σύστημα πότε με τον έναν τρόπο και πότε με τον άλλο. Το καπιταλιστικό σύστημα πάντα βρίσκει τα παραθυράκια για να σε κλέψει! Μόνο που δεν ξέρουν τα σαΐνια τους ότι σιγά σιγά θα τους πάρουν χαμπάρι και τα κέρδη τους θα γίνουν ζημιά!


Υ.Γ.1 Σήμερα 14 Οκτώβρη, αφού και ο δεύτερος ληξιπρόθεσμος λογαριασμός πληρώθηκε (ένας έμεινε που αν μέχρι τις 2 Νοέμβρη δεν πληρωθεί θα ξαναμπεί φραγή) με πήραν από την wind και μου είπαν ευγενικά ότι μου πιστώνουν με 10 ευρώ τον λογαριασμό! Τρεις μήνες με υπερχρέωση, μόνο για ένα μήνα δικαιώθηκα! Χάρη μου έκαναν άραγε…

Υ.Γ.2 Στις 18 Οκτώβρη πήγα και πλήρωσα τα 13.5 ευρώ του τρέχοντος μήνα ώστε επιτέλους να αρχίσω να πληρώνω αυτά που συμφωνήσαμε στο συμβόλαιο. Ρώτησα μάλιστα στο ταμείο της wind υπάρχει κάτι άλλο ληξιπρόθεσμο; Όχι μου είπαν! Επιτέλους είπα ξεφυσώντας, για να δούμε πώς θα τα πάμε από δω και ύστερα. Βγήκα από το εν λόγω κατάστημα και μισή ώρα αργότερα πήρα ένα μήνυμα που έλεγε ότι το ποσό του τρέχοντος λογαριασμού είναι 21,33 EUR και το ποσό πληρωμής τα 34,83 EUR. Ξαναπήγα στο κατάστημα και στο ίδιο ταμείο δείχνοντας το μήνυμα αυτό σε εκείνον που μου είπε ότι δεν έχω τίποτα ληξιπρόθεσμο. Είχατε μήπως τελευταία καμιά φραγή; Είχα του λέω! Γι αυτό, μου απαντάει, μετά από φραγή για την επανασύνδεση πληρώνετε 7,5 ευρώ! Τον ευχαρίστησα για την πληροφορία και έφυγα. Τώρα ξέρω, από αυτούς δεν γλυτώνεις με τίποτα, ούτε και φεύγοντας, γιατί και στην περίπτωση αυτή πρέπει να πληρώσεις ρήτρα! Κλέφτες, με την προστασία του κράτους!!!
 

2 σχόλια:

Konstantinos gr είπε...

Έχουν πάρει χαμπάρι πόσο ευάλωτοι ήμαστε και μας ληστεύουν όλοι

Άθεος είπε...

Αυτό ακριβώς φίλε μου Κωνσταντίνε!

Πίνακας Ανακοινώσεων

Για φιλοσοφικά θέματα που άπτονται των θρησκειών ή άλλων δεισιδαιμονιών αλλοτριώνοντας τον άνθρωπο διαβάστε
«Η Αθεΐα είναι Αρετή»


Οι Επικούρειοι φίλοι ας μην αμελούν μια επίσκεψη στο blog που έγινε προς τιμή του μεγάλου μας φιλόσοφου.

Ας φιλοσοφήσουμε για τη φιλία

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ: Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ: Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Επιστημονική Φαντασία

Ιστορία Φιλοσοφίας

Ιστορία Φιλοσοφίας
Οι Φιλοσοφικές Σχολές της Αρχα'ιας Ελλάδας σελ. 320 Εκδόσεις Ενάλιος

Θρησκειολογία

Θρησκειολογία
ΧΑΛΚΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ σελ. 608 Εκδόσεις Ενάλιος

Η ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ (μυθιστόρημα 348 σελίδες)